خرید ملک در قبرس شمالی (بهترین قیمت ملک در قبرس)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 21 دی 1402
بازدید : 78
نویسنده : pone


اگر به محدوده قیمت خرید و فروش ملک در قبرس شمالی علاقه دارید، بهتر است ابتدا انواع ملک و هر آنچه را که باید بدانید در این صفحه بررسی کنید و سپس قیمت هر نوع ملک در قبرس بررسی شود. بر اساس آخرین تغییرات بازار

نوع املاک مسکونی ، بر اساس زمان تحویل ملک

املاک آماده است

دارایی های آماده انتقال و متعلق به یک تولید کننده یا شرکت است. اگر ملکی آماده از یک شرکت ساختمانی خریداری می کنید، معمولاً وقت دارید تا اقساط بدون بهره را پرداخت کنید. اما اموالی که شخص خریداری می کند فقط با پول قابل معامله است.

ملک پیش خرید شده

املاکی که شرکت ساختمانی تصمیم به ساخت آن دارد و در طول برنامه ریزی خود زمان تحویل خود را به صورت دقیق و شفاف اعلام می کند. اگر واحد قبل از موعد مقرر تحویل داده نشود ، شرکت مجازات به شما پرداخت می کند. (قبرس شمالی در تحویل به موقع کوتاهی نکرد. فقط پروژه هایی که زمان ساخت آنها مصادف با همه گیری کرونا بود با چند ماه تاخیر تحویل داده شد در حالی که شرکت ساختمانی خسارت به مالکان پرداخت کرد).

از مزیت های پیش خرید باید به خرید با قیمتی بسیار کمتر از قیمت واقعی، امکان انتخاب مصالح ساختمانی و همچنین تغییرات جزئی در طرح و همچنین امکان فروش و واگذاری اشاره کرد. ملک قبل از آماده شدن

تصاویر ارائه شده به عنوان نمونه ساخت سه بعدی توسط سازنده در طول ساخت پروژه کاملا رعایت می شود. در بسیاری از موارد، ویژگی ایجاد شده از یک تصویر سه بعدی بسیار زیباتر است. پس به تصاویر ارائه شده اعتماد کنید.

انواع املاک مسکونی از نظر ساخت و نوع

آپارتمان در یک ساختمان

این نوع املاک معمولا قیمت پایین تری نسبت به سایر املاک دارد. آنها امکانات رفاهی ندارند و معمولاً به پارکینگ سرپوشیده، پنل های خورشیدی و سیستم های اینترکام محدود می شوند. البته آپارتمان هایی با استخر نیز وجود دارد. موقعیت مکانی معمولاً در مرکز شهر است و برای کارمندانی که ماشین یا شاگردان خود را ندارند گزینه بسیار مناسبی است.

مرکز مسکونی که شامل چندین برج با امکانات هتل می باشد

این شهرک هم از نظر قیمت و راحتی و هم از نظر پرداخت برای بسیاری از خریداران جذاب است. مجموعه های بزرگی مانند پروژه سزار آبی، پروژه بزرگ یاقوت کبود و پروژه ونیز نیز نمونه های کوچکی از این ساخت و سازهای عظیم هستند. شرایط اقساط بدون بهره تا 84 ماه در بسیاری از این پروژه ها موجود است و گزینه ای عالی و مقرون به صرفه برای خریداران محسوب می شود.

امکانات این دسته ها شامل تمامی امکانات یک هتل 5 ستاره می باشد. از جمله: زمین های ورزشی (گلف، تنیس و غیره)، سالن های ورزشی مجهز، استخرهای روباز و سرپوشیده، پارک های آبی، زمین بازی کودکان، مهدکودک ها، سوپرمارکت ها، داروخانه ها، دستگاه های خودپرداز بانک، حمام ترکی، حمام، جکوزی و غیره. ما برای یک زندگی آرام و شاد به آن احتیاج داریم.

خانه شهری دو طبقه مسکونی

در بسیاری از مناطق قبرس شمالی، ساخت بیش از دو طبقه مجاز نیست زیرا ساختار جزیره محافظت می شود. از جمله Snetpe و اطراف آن، Yeni Bos و Otoken و اطراف آنها. در این مناطق، ساخت و ساز تنها در 35 درصد از زمین مجاز است و سازندگان مجبور به ساختن امکانات رفاهی مانند پارک، استخر، مناطق باربیکیو، جاده های بهداشتی، کافه ها و سایر امکانات در زمین های باقی مانده هستند. آنچه برای خریداران جالب است این است که سهم مالکان زمین در این پروژه ها بسیار بالا است، زیرا سوابق املاک در قبرس شمالی قابل احترام است.

در قدر السهم تعداد واحدهای مسکونی بر مساحت کل پروژه تقسیم می شود و در نتیجه مالکان این مجتمع ها زمین بیشتری نسبت به آثار برج ها دارند.

این شهرها معمولاً دارای امکانات کاملاً مجهز هستند و معمولاً به ساحل بسیار نزدیک هستند (چون مناطق نزدیک به ساحل مجاز به ساخت حداکثر دو طبقه هستند). گزینه هایی از سوپرمارکت تا ایستگاه شارژ خودروهای برقی.

ویلا

قبرس شمالی به دلیل طبیعت بکر، امنیت بسیار بالا و نرخ مالیات پایین، برای بسیاری از افرادی که به دنبال یک زندگی مجلل و آرام هستند، جالب است. ویلاهای ساخته شده در اسنت پی بسیار مجلل و مدرن هستند و اکثر مشتریان آنها انگلیسی و آمریکایی هستند. ما در تمام شهرها و مناطق قبرس شمالی برای شما ویلاهای متنوعی داریم. ما در اکثر آنها فروش انحصاری داریم و از ویلاهای اقتصادی گرفته تا ویلاهای لوکس شگفت انگیز موجود در فایل Euromay مطابق با سلیقه و شرایط شما.

باید بدانید که اگر نگران مسائلی مانند عدم تحویل به موقع یا فروش ملک پیش خرید شده به چند نفر با چنین مشکلاتی هستید، در مورد قبرس شمالی سخت در اشتباهید. قبرس شمالی از سرمایه گذاران و خریداران املاک و مستغلات حمایت می کند. و علاوه بر اجازه امتیاز شن و مدارک نجیب، پس از پرداخت 35% ارزش ملک، به شما شناسه ملک می دهند و زمانی که شما شناسه ملک در اداره ثبت زمین قبرس شمالی یا مدارکی داشته باشید، فاقد آن است. هر کس دیگری توانایی خرید و فروش ملک شما را دارد.

همچنین دولت مبلغی معادل کل هزینه پروژه را در بانک از سازنده مسدود می کند تا در صورت تاخیر در پروژه به هر دلیلی از مبلغ بلوکه شده به سرمایه گذار خسارت پرداخت کند.

اگر به فکر خرید ملک برای سرمایه گذاری، سکونت یا هر دو هستید، بهتر است زمان را تلف نکنید. فرصت ها ممکن است همیشه در دسترس نباشند و قوانین ملک و مهاجرت در قبرس شمالی به طور فزاینده ای دشوار می شود. با این مزیت بزرگ، قوانین جدید شامل زمان حال گذشته نخواهد شد.

غالباً در مورد قیمت خرید و فروش ملک در قبرس شمالی سؤال می شود

قبرس شمالی کجاست؟

قبرس شمالی مقصد بسیاری از سرمایه گذاران و گردشگران از سراسر جهان است. این کشور در قسمت شمالی جزیره قبرس واقع شده است. قبرس در دریای مدیترانه واقع شده و با ترکیه، اسرائیل، مصر و یونان مرز آبی دارد. اکثر سرمایه گذاران املاک و مستغلات در قبرس شمالی از اسرائیل، انگلیس، آلمان و روسیه هستند. خرید ملک ایرانیان در قبرس شمالی در سال های اخیر رونق گرفته است.

جالب است بدانید که قبرس شمالی https://euromy.info توسط مجله Live & Invest Overseas به عنوان یکی از بهترین نقاط جهان برای بازنشستگی در سال 2020 شناخته شده است. دلایل این انتخاب عبارتند از: امنیت بالا، هزینه کم، آب و هوای زیبا و بدون آلودگی، جمعیت کم و عدم درگیری سیاسی.

حدود پنجاه سال پیش (1974) درگیری بین یونان و ترکیه در قبرس رخ داد. این اختلاف باعث شد که انگلیسی ها برای تضعیف قدرت قبرس به شدت عمل کنند. قبل از درگیری، ارزش پوند قبرس بسیار بالاتر از پوند انگلیس بود، اما اکنون پوند قبرس کاملاً از بین رفته است!

پس از این درگیری، استان قبرس شمالی با جمعیت ترک زبان در قسمت شمالی جزیره ایجاد شد. قبرسی های یونانی زبان در قسمت جنوبی جزیره زندگی می کنند که بیشتر آن کوهستانی است. قبرسی ها ترکی یا یونانی صحبت می کنند، اما با ترکی یا نونان نسبتی ندارند، مثل عرب ها ایرانی هستند.

خرید ملک به صورت اقساطی بهتر است یا نقدی؟

خرید نقدی یا اقساطی فرقی نمی کند. اما در نظر داشته باشید که پیش خرید همیشه به نفع شماست! با پیش خرید، به خصوص در ابتدای پروژه، این امکان را دارید که ملکی را با قیمتی بسیار بسیار کمتر از زمانی که ملک آماده تحویل است، خریداری کنید. علاوه بر این، هنگام خرید ملک به صورت نقدی، می توانید از تخفیف های بسیار بالایی بهره مند شوید. با خرید زودهنگام می توانید از 3 تا 5 درصد تخفیف فوری از قیمت درج شده برخوردار شوید. همچنین از پیشنهاداتی مانند تحویل با کلیه لوازم خانگی بهره مند شوید.

آیا می‌توانیم از بانک‌های قبرس شمالی برای خرید بازپرداخت وام دریافت کنیم؟

از نظر قانونی در صورت پرداخت 70 درصد مبلغ ملک محدودیتی در این مورد وجود ندارد. اما به عنوان یک مشاور، ما آن را به شما پیشنهاد نمی کنیم. از آنجا که شرکت های ساختمانی اقساط بدون بهره را ارائه می دهند و می توانید با پرداخت تنها 30-40 ٪ از ارزش ملک ، قرارداد را دریافت کنید و بقیه را در اقساط بدون بهره بپردازید بدون اینکه بخواهید از طریق مراحل اداری وام بانکی بروید. . به یاد داشته باشید که نرخ بهره بانکی در قبرس شمالی هفت درصد است. بنابراین استفاده از شرایط پرداخت سازنده به نفع شماست.

الزامات خارجی برای خرید خانه در قبرس چیست؟

توجه داشته باشید که تمام خارجی ها و قبرسی ها می توانند به طور نامحدود در بازار پرسود املاک قبرس شمالی شرکت کنند. در این زمینه دو تفاوت عمده بین خارجی ها و قبرسی ها وجود دارد.

ابتدا فرد خارجی باید یک چک سابقه از کشور مبدا تهیه کند. علاوه بر این، اگر ملک نزدیک به پاسگاه پلیس یا مراکز نظامی یا دفاتر مهم سیاسی باشد، یک خارجی مدرکی دریافت نمی کند و حالت دوم این است که هر خارجی تنها می تواند یک سند دریافت کند، در حالی که قبرسی ها می توانند تعداد نامحدودی داشته باشند. اسناد املاک و مستغلات.

ما تبلیغاتی را برای خواص ارزان در قبرس شمالی مشاهده کرده ایم. به نظر شما باید بخریم؟

دوستان قیمت پایین بی دلیل و قیمت بالا بدون خرد وجود ندارد. ملک ارزانی که خریداری می کنید افزایش قیمتی نخواهد داشت. ممکن است مجبور شوید آن را کمتر از قیمت خرید بفروشید. زیرا املاک مستعمل قیمت سازمانی املاک نوساز را ندارد. و صاحبخانه به تشخیص خود قیمت را تعیین می کند.

در همین حال، مشاور املاک دست دوم هر طور که بخواهد از آن پورسانت می گیرد. و ممکن است بتوانید ملکی را با مبلغ کمتری خریداری کنید، اما با مشکلات زیادی از جمله تعمیرات و عدم پشتیبانی فنی فروشنده مواجه خواهید شد. اگر قصد خرید و زندگی دارید باید بدانید که اقامت شما همیشه موقت است و باید هر سال آن را تمدید کنید و فقط افرادی که بیش از 125 هزار پوند درآمد دارند می توانند برای درخواست اقامت دائم ملک داشته باشند. 5 سال

آرشیو ما حاوی املاک دست دوم با کیفیت با اطلاعات دقیق در مورد تمام جنبه های این ملک است. قیمت آنها متوسط ​​است اما کیفیت آنها را تضمین می کنیم. با این حال، توصیه اول، دوم و سوم ما خرید از تولید کننده است. زیرا تنها با خرید از شرکت سازنده می توانید از پشتیبانی فنی و اقساط بدون بهره بهره مند شوید. علاوه بر این، به دلیل روابط تجاری گسترده ما با شرکت های ساختمانی، می توانیم تخفیف زیادی در هزینه نهادی املاک و مستغلات دریافت کنیم.

مزایای اصلی خرید ملک در قبرس شمالی

قبرس جزیره ای است که با کشورهایی مانند یونان، اسرائیل، ترکیه و مصر مرزهای دریایی مشترک دارد و همین موقعیت موجب رونق بنادر تجاری قبرس شده است. قبرس شمالی کشوری مستقل از قبرس جنوبی است که در استفاده از فناوری های مدرن بسیار جلوتر از قبرس جنوبی و سایر کشورهای اروپایی است. به عنوان مثال، در صنایع دوستدار محیط زیست: تولید خودروهای الکتریکی مشابه تسلا (Gunsel) و همچنین ساخت خانه با چاپگرهای سه بعدی. یا در زمینه پزشکی: فناوری مدرن IVF که گردشگران پزشکی را از سراسر جهان به قبرس شمالی جذب می کند.

در سال های اخیر، مهم ترین نکته ای که توجه و توجه قدرت های جهانی و سرمایه گذاران خارجی را به جزیره قبرس جلب کرده است، کشف ذخایر گاز طبیعی فراوان در جنوب شرقی جزیره قبرس است. استخراج منابع به زودی با توافق دو کشور قبرس شمالی و قبرس جنوبی انجام خواهد شد.

میانگین دما در تابستان 30 درجه و در زمستان 18 درجه است. خورشید همیشه در جزیره قبرس و به دلیل هوای پاک و عدم استفاده از موادی که لایه ازن را از بین می برند وجود دارد. در مقایسه با مکان های دیگر مانند استرالیا ، پرتوهای خورشید تأثیر کمتری دارند. قبرس هیچ کارخانه و صنعت آلاینده ای ندارد و خودروهای بالای 5 سال با رعایت اصول زیست محیطی اجازه ورود به جزیره را ندارند.

جاذبه های طبیعی قبرس

تمیزترین دریا و ساحل: طبق گزارش کمیسیون اروپا و آژانس محیط زیست اروپا (EEA)، قبرس با 99.1 درصد بالاترین کیفیت دریا و سواحل را در اتحادیه اروپا دارد.

موجودات دست نخورده: دلفین ها، لاک پشت ها و فلامینگوهای صورتی مهاجر و آفتاب پرست و بز کوهی از جمله جانوران و گونه های بومی این منطقه هستند. گونه های کمیاب قارچ، سبزیجات خوراکی و گل های تزئینی نیز بخشی از طبیعت دست نخورده این جزیره زیبا هستند.

مکان های تاریخی و فرهنگی

بر اساس اساطیر یونان باستان، جزیره قبرس زادگاه آفرودیت، الهه عشق بوده است. معابد یونانی (مانند بلاپاییس در گیرنه) و شهرهای رومی (مانند سالامیس در فاماگوستا) بسیار زیبا هستند. کاخ وونی در لفکه نیز کاخی است که در زمان حکومت ایران برای این جزیره ساخته شده است. علاوه بر این، ساختمان های صلیبی زیادی در این کشور وجود دارد، مانند ساخت St. هیلاریون و بوفونتو در گیرنه.

علاوه بر آثار تاریخی، می‌توان از فرهنگ غنی مردم قبرس، تلفیقی از فرهنگ یونان، ترک و بریتانیا صحبت کرد که گردشگران و گردشگران زیادی را از سراسر جهان به این کشور زیبا می‌کشاند.

رژیم غذایی مدیترانه ای ارگانیک و سالم قبرس که با غذاهای محلی و بدون مواد افزودنی تهیه می شود، یکی از دلایل سلامت عمومی بالا و افزایش طول عمر ساکنان قبرس است.

امنیت یکی از مهمترین مزایای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در قبرس شمالی است

مجله اطلاعات انگلستان

پنجمین کشور امن در جهان بر اساس عوامل: واکنش دولت به بلایای طبیعی، سیستم مراقبت های بهداشتی، میزان جرم و جنایت و تهدید تروریستی.

Money Observer UK

اولین کشور امن در جهان در میان کشورهای کمتر از پنج میلیون نفر بر اساس عوامل زیر است: انتشار دی اکسید کربن، امید به زندگی، نیروی پلیس ملی، مرگ و میر جاده ای و سرقت و حمله.

فوربس ایالات متحده آمریکا

امن ترین و سودآورترین منطقه ساحلی جهان برای سرمایه گذاری، بر اساس عوامل: توسعه زیرساخت گردشگری در میان امکانات پزشکی بالاتر، باشگاه ها، امکانات ورزشی با کیفیت، کازینوها و هتل های مجلل مقرون به صرفه.

طبق آمار انجمن املاک و مستغلات قبرس شمالی ، پس از اپیدمی تاج ، افزایش سالانه قیمت املاک که هنوز خریداری نشده است از 50 ٪ در سال فراتر می رود و افزایش سالانه قیمت املاک تکمیل شده از آن فراتر می رود. 15 درصد در سال هزینه اجاره ملک در قبرس شمالی بین 7 تا 8 درصد قیمت ملک در سال است. خرید، فروش و اجاره ملک به پوند انگلیس انجام می شود و در اسناد مربوطه به پوند انگلیس ثبت می شود.

امکان پرداخت نقدی و خرید اقساطی و همچنین خرید ملک با حداقل پرداخت 35 درصد از مبلغ کل ملک وجود دارد. یکی دیگر از مزیت های خرید ملک در قبرس شمالی این است که پس از پرداخت حداقل 35 درصد از ارزش ملک، می توانید برای خود و خانواده خود برای اقامت اقدام کنید. و مابقی مبلغ ملک را به صورت اقساط بلند مدت بدون بهره به شرکت ساختمانی بپردازید.

طبق قانون قبرس شمالی، پس از پرداخت پیش پرداخت، مالک مستقیم ملک خواهید بود. و سند و شناسه ملک به نام شما صادر می شود. قرارداد شما با فروشنده در دفتر ثبت ثبت می شود. این قانون برای اطمینان دادن به خریداران این است که فروشنده ملک را به بیش از یک نفر نمی فروشد. قوانین حاکم بر قبرس شمالی همیشه از سرمایه گذاران و مهاجران حمایت می کند.

یکی از مزایای قیمت املاک در قبرس شمالی این است که شما یک سند ملکی یک صفحه ای به نام خریدار خارجی مادام العمر دریافت می کنید. اسناد املاک و مستغلات برای سرمایه گذاران خارجی و شهروندان قبرسی بر اساس قوانین دولت قبرس یکسان است. همچنین پس از فوت خریدار نیز در صورت وجود وصیت بر اساس وصیت بین ورثه تقسیم می شود. در صورت عدم وجود وصیت، دولت وراث را به طور مساوی تقسیم می کند.


بر خلاف قبرس، گرجستان، ترکیه و غیره. خریداران خارجی هیچ سود مالکیتی نخواهند داشت.

فرآیند خرید ملک و تضمین مسکن سریع و آسان از دیگر مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی است. پس از پرداخت 35% از مبلغ کل، ملک مورد نظر به نام مشتری ثبت می شود. پس از آن می توان مراحل اخذ اقامتگاه را طی کرد که بین سه هفته تا دو ماه زمان می برد. همچنین مراحل تنظیم قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی بسیار ساده است.

خارجی ها می توانند مالکیت و 100 ٪ مالکیت ملکی را که خریداری می کنند دریافت کنند. به یاد داشته باشید که اسناد املاک وراث در کشورهای دبی ، یونان ، ارمنستان و اروپایی قابل مشاهده نیست. به خریدار داده می شود. پلیس مهاجرت در قبرس شمالی محل اقامت شما و خانواده شما را بر اساس املاک ثبت شده به نام شما پردازش می کند. لذا از نظر حقوقی این کار بسیار دقیق و با نظارت کامل قانون انجام می شود که بستر مناسبی را برای تشویق و بهره مندی سرمایه گذاران خارجی از کشورهای مختلف اروپایی، روسیه و ایران ایجاد کرده است.

هزینه های اضافی برای خرید ملک در قبرس شمالی

لطفا توجه داشته باشید که حق انتقال برای اتباع خارجی معادل 12 درصد قیمت ملک و برای املاک دست دوم و نوساز یکسان است. ذکر این نکته ضروری است که 6 درصد از این مبلغ را هنگام ثبت قرارداد و 6 درصد مابقی را هنگام دریافت سند باید پرداخت کنید. حتی برای املاک جدید، 5 درصد ارزش ملک به عنوان مالیات (فقط یک بار) و نیمی از هزینه ابطال تمبر پرداخت می شود.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس ponehnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com